Tko smo?
O nama
Eminus Adriatic d.o.o. je osnovana 2015 godine, kao rezultat dugogodišnje suradnje vlasnika. Vlasnici imaju iskustvo u IT industriji preko 15 godina, te je nastanak tvrtke motiviran zahtjevima klijenata za kvalitetnom informatičkom podrškom kroz nekoliko zemalja.
Eminus Adriatic d.o.o. ima sestrinske tvrtke: E.R.T Hungary Kft. koja djeluje na području Mađarske, pruža rješenja iz spektra informatičke podrške, servisa mobilnih telefona i uslugu call centra, ORC Consulting Kft., koja djeluje na području Mađarske i bavi se softverskim rješenjima kao što je razvoj ERP sustava, razvoj sustava za upravljanje projektima i sl., E.R.T. Ireland koja djeluje na području Irske te se bavi IT podrškom i Quicksupport Srl. koja djeluje u Rumunjskoj na području IT podrške i rješenja i prodaje.
Naše tvrtke pružaju rješenja i usluge iz područja informacijskih tehnologija, vršimo prodaju hardvera i licenci (primarno Microsoft), distributer smo Horizont poslovne platforme (ERP sustava) i posjedujemo vlastito web shop rješenje koje ustupamo klijentima uz mjesečnu paušalnu naknadu. Osim već navedenog, naše usluge uključuju razvoj rješenja za korisnike, izvedbu projekata od početne faze do implementacije
Naša strategija i misija je tvrtkama klijentima pružiti rješenje po principu «Ključ u ruke»: od snimke postojećeg stanja, preko prijedloga i preporuka, do nabavke opreme i licenciranja, pa sve do održavanja sustava. Ukoliko tvrtke imaju potrebu za ERP sustavom, spremni smo ponuditi i implementirati Horizont poslovnu platformu, te ukoliko tvrtka ima potrebe za e-eCommerce rješenjem možemo ponuditi vlastiti web shop.
Rješenja su kreirana sukladno potrebama klijenta, te svakom klijentu pristupamo individualno i tražimo optimalno rješenje kako bismo smanjili trenutne troškove, optimizirali poslovanje i pomogli da bude maksimalno efikasan u radu.
Eminus Adriatic d.o.o. sa sestrinskim tvrtkama broji više od 30 zaposlenika iz raznih područja (sistem administratori, programeri, prodaja, tehničari…) i sukladno tome u mogućnosti smo razviti rješenja koja će zadovoljiti većinu malih i srednjih poslovnih subjekata. Uz pomoć naših zaposlenika imamo operacije u više država, te možemo ponuditi visok nivo usluge koji zadovoljava naše klijente.
Usluge su veoma raznolike i pokrivaju većinu područja IT-a. Naše aktivnosti uključuju prodaju, što podrazumijeva nabavu i prodaju softvera i hardvera te njihovu instalaciju.
Osim toga, naše usluge uključuju osnovnu i naprednu administraciju i održavanje sustava te podršku za mreže i servere. Na razini naše grupe, imamo sistemsku administraciju i nadziranje sustava za gotovo 1500 krajnjih točaka, te shodno tome imamo vlastiti tim profesionalaca kako bismo mogli popratiti sve zahtjeve i pružiti klijentima vrhunsku podršku. Među našim klijentima nalazimo i neke multinacionalne tvrtke koji su prisutne u 20 država, te je komunikacija na engleskom jeziku. Udaljena podrška uključuje kompletnu podršku od održavanja vatro zida, preko mreža i mrežne opreme, mrežnih usluga, poslužitelja, računala, printera i skenera.
Distributer smo Horizont poslovne platforme (ERP Sustava) koji korisniku rješava većinu dnevnih poslovnih aktivnosti , kao i njihovo kvalitetno praćenje. Platforma daje korisniku informacije o partnerima, asortimanu, trendovima i realizaciji. Horizont je modularan sustav koji omogućava klijentu da koristi upravo ono što treba (dnevni zadaci, poslovna komunikacija, upravljanje nabavnim i prodajnim procesima, knjiženja, analiza i izvještavanje).
Opći podaci
Tvrtka upisana u trgovački registar: Trgovački sud u Zagrebu / broj / Tt-15/2430-4/
Račun u Raiffeisenbank Austria d.d.
2484008-1107248781
IBAN HR2024840081107248781
Iznos temeljnoga kapitala društva: 20.000,00 kn / u cijelosti uplaćen u novcu
Članovi uprave društva: Krešimir Hrdlička, Andras E.Halasz, Robert F. Krisztin
Matični broj: 080956945
OIB: 60772036463